«هیولا»ی مهران مدیری سفیر سلامت یا دخانیات

دکتر محمدرضا مسجدی، ضمن اشاره به سریال «هیولا» که چند وقتی است در فروشگاه و به صورت آنلاین در دسترس همگان قرار دارد، افزود: آقای مهران مدیری هنرمند و کارگردان مطرح کشور علاوه بر تهیه مجموعه انتقادی به برخی نابسامانی های مطرح در جامعه امروز، متاسفانه خواسته یا ناخواسته مجموعه ایشان تبلیغ کننده و ترویج دهنده رفتار نابهنجار و زیانبخش استعمال دخانیات در بین نوجوانان و جوانان است.

وی تاکید کرد: هر گونه رفتار از طرف افراد سرشناس و قابل اعتماد جامعه که سلامت عمومی جامعه را به گونه ای به خطر بیاندازد، نباید نادیده گرفته شود.

مسجدی افزود: طبق ماده ۳، قانون جامع مبارزه با دخانیات مصوب سال ۸۵ هر نوع تبلیغ‌، حمایت‌، تشویق مستقیم و غیرمستقیم و یا تحریک افراد به استعمال دخانیات اکیداً ممنوع است. ولی متاسفانه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که باید مانع از تولید صحنه های حاوی از مصرف دخانیات در سریال و فیلم ها باشد تا کنون برخورد قاطعی انجام نداده است.

وی ادامه داد: انتظار می رود چهره های سرشناس، هنرمندان و افراد تاثیرگذار بیش از سایر افراد به تبعات ناشی از برخی رفتارها در آثار و عملکردشان توجه کنند و به جای سفیر سیگار و قلیان، سفیر سلامت باشند.

مهر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

© 2023 تمامی حقوق این وب‌سایت متعلق به بنیاد ملی کنترل سرطان می‌باشد.

طراحی شده توسط شرکت طراحی سایت دارکوب

© 2023 تمامی حقوق این وب‌سایت متعلق به بنیاد ملی کنترل سرطان می‌باشد.

طراحی شده توسط شرکت طراحی سایت دارکوب