جایزه سال سازمان جهانی بهداشت به دکتر محمد رضا مسجدی رسید

 

به مناسبت روز جهانی بدون دخانیات سال 2018
چهارشنبه مورخ ۱۳۹۷/۰۳/۰۹
مکان: ایوان شمس معاونت امور فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران

اعطای جایزه ویژه رییس کل سازمان بهداشت جهانی به آقای دکتر محمدرضا مسجدی دبیرکل جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات ایران، به پاس فعالیت های همه جانبه ایشان در زمینه مبارزه با استعمال دخانیات در سطح ملی و بین المللی تقدیم شد.
این جایزه به پاس فعالیت های برجسته به چهره های مبرز و ممتاز در سطح جهانی اهداء می گردد.

نماینده سازمان بهداشت جهانی امروز در مراسمی به پاس خدمات دکتر محمدرضا مسجدی دبیرکل جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات ایران، برای فعالیت و تلاش جهت پیشگیری از دخانیات، جایزه سال سازمان بهداشت جهانی را به وی اعطا کرد.

به نقل از روابط عمومی جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات ایران؛ در مراسمی با حضور استادان و دانشمندان و جمعی از فعالان و کارشناسان حوزه بهداشت و درمان در تالار ایوان شمس معاونت فرهنگی، اجتماعی شهرداری تهران از خدمات و اهتمام دکتر محمدرضا مسجدی تجلیل شد و جایزه سال سازمان بهداشت جهانی از طرف نماینده این سازمان در ایران به دکتر مسجدی اهداء شد.

دکتر محمدرضا مسجدی بنیانگذار و دبیرکل جمعیت مبارزه با دخانیات با ارائه طرح‌های خلاقانه همچون طرح پاد و حضور در مجامع و رسانه‌های مختلف در سال‌های اخیر خدمات ارزشمندی در زمینه آگاهی بخشی جامعه از مصرات و خطرات استعمال دخانیات ارائه کرده است.

طرح پاد یا پیشگیری از استعمال دخانیات ویژه دانش آموزان به صورت آزمایشی برای دانش آموزان ورامین با موفقیت اجرا شد و نتایج بسیار خوبی نیز بدست آمد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

© 2023 تمامی حقوق این وب‌سایت متعلق به بنیاد ملی کنترل سرطان می‌باشد.

طراحی شده توسط شرکت طراحی سایت دارکوب

© 2023 تمامی حقوق این وب‌سایت متعلق به بنیاد ملی کنترل سرطان می‌باشد.

طراحی شده توسط شرکت طراحی سایت دارکوب