بانک تجارت حامی بیماران سرطانی شد

 

با امضای تفاهم نامه رسمی میان بانک تجارت و بنیاد ملی نیکوکاری کنترل سرطان، مسئولان این بانک از برنامه های پیشگیری و کنترل سرطان حمایت کردند.
به گزارش روابط عمومی بنیاد، صبح امروز تفاهم نامه همکاری میان بانک تجارت و بنیاد ملی نیکوکاری کنترل سرطان از طرف آقایان مقدم مدیرعامل بانک تجارت و دکتر مسجدی مدیرعامل بنیاد امضاء شد.

 

 

 

بر اساس این گزارش، دکتر مسجدی در ابتدای این جلسه ضمن تشکر از حمایت های بانک تجارت در پیشگیری و کنترل سرطان گفت: چهار عامل تغذیه ناسالم، نداشتن تحرک کافی، مصرف دخانیات و الکل از جمله مهم ترین علل بروز سرطان است. وی افزود: متاسفانه رشد سرطان در سالهای اخیر در کشور فزونی یافته و به دومین علت مرگ بعد از بیماریهای قلب و عروق در کشور تبدیل شده است.

 

مدیرعامل بنیاد ملی نیکوکاری کنترل سرطان با ابراز خرسندی از حضور خیرین در قالب تشکل های مردم نهاد برای ارتقای سلامت جامعه گفت: حمایت از درمان بیماران سرطانی، ساخت بیمارستانهای مجهز و مخصوص سرطان، خرید دارو و تجهیزات گران قیمت برای بیماران سرطانی از عهده حکومت و دولت ها خارج بوده و در کشورهای توسعه یافته مشارکت مردم و موسسات خیریه در این زمینه بسیار پررنگ است و کمک به تحقیقات اساسى در زمینه سرطان در کشور و حمایت از مراکز آموزشى در سطح ملى و بیش ازهمه آگاهى رسانى عمومى به مردم وجلب مشارکت بویژه در زمینه پیشگیرى و تشخیص زودرس از برنامه هاى اصلى این بنیاد بشمار مى رود.

 

وی افزود: خوشبختانه در سالهای اخیر با توجه به موضوع سلامت و حمایت از بیماران سرطانی از طرف تشکل های مردم نهاد در کشورافزایش یافته و موسسات حقوقی و مالی نیز در این امر خدا پسندانه مشارکت دارند و امید داریم همکاریهای بین بخشی در ارتقای سلامت جامعه روز به روز افزایش یابد و در این خصوص بانک تجارت بعنوان حامى بنیاد، اعلام همکارى خود را در همه زمینه ها نموده است.

 

 

در این جلسه آقای مقدم مدیرعامل بانک تجارت نیز ضمن حمایت از برنامه های پیشگیرانه بنیاد ملی نیکوکاری کنترل سرطان گفت: امضای این تفاهم نامه را به فال نیک میگیریم و با 32 هزار نفر از کارکنان شاغل در ایران و شعب خارج از کشور از طرح ها و مداخلات پیشگیرانه بیماری سرطان با هدف کنترل و کاهش میزان بروز سرطان در بین هموطنان قاطعانه حمایت می کنیم.

مقدم همچنین گفت: تاکید ما بر اطلاع رسانی و فرهنگسازی و آگاه کردن مردم از عوامل خطر ساز سرطان در کشور بوده و حاضریم از طریق امکانات و ظرفیت های در اختیار همچون سایت اطلاع رسانی بانک و درگاه های خودپرداز و ساخت تیزر و کلیپ با موضوع پیشگیری از سرطان مشارکت کنیم.

 

 

 

روابط عمومی بنیاد  ملی نیکوکاری کنترل سطان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

© 2023 تمامی حقوق این وب‌سایت متعلق به بنیاد ملی کنترل سرطان می‌باشد.

طراحی شده توسط شرکت طراحی سایت دارکوب

© 2023 تمامی حقوق این وب‌سایت متعلق به بنیاد ملی کنترل سرطان می‌باشد.

طراحی شده توسط شرکت طراحی سایت دارکوب